Tefal K267S6 Jamie Oliver K267S656 6 keukenmessen + messenblok: Koksmes 20 cm, Santokumes 16,5 cm, Vleesmes 20 cm, Broodmes 20 cm, Universeel mes 12 cm, Schilmes 9 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal K267S6 Jamie Oliver K267S656 6 keukenmessen + messenblok: Koksmes 20 cm, Santokumes 16,5 cm, Vleesmes 20 cm, Broodmes 20 cm, Universeel mes 12 cm, Schilmes 9 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

d****@d************* 03-07-2024
Het is een prachtige set. In het echt nog veel mooier dan op de foto! Een echte blikvanger in de keuken. De messen zijn vlijmscherp en doen heel goed wat ze moeten doen. Ik had deze set veel eerder aan moeten schaffen, het is gewoon een feestje om met deze prachtmessen te werken. Het Koksmes, het Santokumes, het vleesmes, het broodmes, het schilmesje en het universele mes allemaal zijn ze even handig en goed. Heb je deze set nog niet, ik zou zeggen schaf hem aan. Het is een uitgave, maar het is het geld dubbel en dwars waard.

Danny 02-07-2024
Deze messenset van Tefal & Jamie Oliver zorgt voor een luxe uitstraling in de keuken. Het Acasia houten blok is solide, mooi donker van kleur en misstaat eigenlijk in geen enkele keuken.
De individuele messen zijn van hoge kwaliteit en goed gebalanceerd. Verder zijn ze ook voor linkshandigen goed te gebruiken, bij veel messensets merk je dat deze geslepen worden voor rechtshandigen maar deze Tefal set is dus ook uitermate geschikt voor linkshandigen.

Pluspunten

• Goed gebalanceerd
  • Luxe uitstraling
  • Ook voor linkshandigen

Minpunten

• Prijs

Margriet O. 02-07-2024

De Tefal Jamie Oliver messenset heb ik gekocht en getest. Ik heb niet verwacht dat de messenset in het echt zo mooi is. De messenstandaard is massief en staat geweldig in mijn keuken; een echte eye-catcher. Er zat een doosje bij en het verbaasd mij dat er 6 messen inpassen (slim verpakt en minder afval). De messen zijn stevig en iets zwaarder dan normaal. Het geeft een goede houvast en super scherp. Ik voel me een echte chef elke keer dat ik de messen set gebruikt. Ik ben er heel erg trots op en vind wel dat ik ze verdient heb. Het maak koken een stuk leuker elke dag. Super mooie en kwaliteit messenset! Set het maar op je verlanglijsje :)

Pluspunten

• design
  • kwaliteit messen
  • houtpatroon on standaard

Minpunten

• prijs

Review.Nienke 28-06-2024
  • Product gekregen

Wat een prachtige producten hebben Jamie Oliver x Tefal ontworpen. Toen ik de set binnen kreeg was het super verpakt. Na uitpakken straalden ze meteen op ons aanrecht. De messen zijn vlijmscherp. Het blok is handig, hoewel aan de onderkant wel gaten zitten. Dat is dus even spannend als je per ongeluk messen van een ander merk erin wilt stoppen. Het hout ziet er wel heel mooi glimmend uit. Ditzelfde hout is gebruikt bij de snijplank. Deze gebruiken wij vooral als borrelplank. Hij heeft een prachtige, bijzondere vorm.

Pluspunten

• Prachtige vormen, mooi glanzend hout
  • De messen zijn vlijmscherp, zeer geschikt

Minpunten

• Messen zijn niet vaatwasserbestendig
  • Het messenblok is aan de onderkant open

r******************@g******** 26-06-2024
Ik ben ontzettend blij met het messenblok. Het is niet alleen praktisch, maar staat ook prachtig in de keuken! Het hout staat erg mooi in een moderne keuken. De messen zelf zijn van goede kwaliteit. Ze zijn erg scherp, wat het snijden van zowel alles erg gemakkelijk maakt. Je hebt voor alle dingen die je wilt snijden een perfect mes. Ik was de messen met de hand af, om er zeker van te zijn dat ze niet gaat roesten. Hierdoor heb ik het idee dat het messenblok en de messen erg lang mee zullen gaan. Het netjes terugleggen van de lessen gaat met dit messenblok gemakkelijk. Een leeg messenblok is niet mooi! Kortom, het is een goede investering! Ik ben er erg tevreden mee.

v*******@h********** 25-06-2024
Ik ben een grote fan van Jamie Oliver en hou heel veel van koken, ook volgens zijn boeken. De set van keukenmessen en de messenblok maken de ervaring van het koken nog plezieriger. De messen zijn van goed kwaliteit, ze zijn scherp en snijden erg fijn. De handgrepen zijn stevig en van goed hout. Ik moet zeggen dat ik sommige messen vaker gebruik dan de rest, maar de set is prachtig. De messenblok heeft een hele mooie en stevige uitstraling. Heg staat erg mooi in mijn keuken. Echt een bijzondere aanwinst en koken met deze messen voelt iets professioneler. Ik voel me echt een thuis chef.

l*****@l****** 23-06-2024
Het 6 delige messenblok van jamie oliver staat stijlvol op het aanrechtblad. De ronde vormen van het houten blok samen met de kleur geeft het een moderne uitstraling. De messen snijden prettig, enige nadeel bij de set zit maar 1 kartelmes (broodmes). Verder wel praktisch en van goede kwaliteit